۱۳۹۳ فروردین ۷, پنجشنبه

اس ام اس های سرکاری

 


fu103


مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !



 


fu103


شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟



 


 


fu103


اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت ? نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !


 


 


 


 


 


ادامه مطلب یادت نره…..


 


fu103


می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!


 


 


fu103


ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟


 


 


fu103


ببین عزیز دلم پاشو……….. اگه پا نشی قهر میکنما………… خب دلم برات تنگ شده………… جون من پاشو………… پاشدی…………. افرین عزیزم………… حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!


 


 


fu103


یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟


 


 


fu103


می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!



اس ام اس های سرکاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر