۱۳۹۳ خرداد ۵, دوشنبه

مادران مشهور هالیوودی که تحصیلکرده هستند! +عکس

آماندا پیت


pqqyqfqj5jd76tzcd5i

این بازیگر پرکار سینما و تلویزیون و مادر دو دختر، مدرکش را در سال ۱۹۹۴ در رشته تاریخ از دانشگاه کلمبیا گرفت و فارغ التحصیل شد. او همسر دیوید بنیوف معروف، رمان نویس و فیلمنامه نویس و تهیه کننده سریال “بازی تاج و تخت” است.


 


 


ناتالی پورتمن


zn0skmg6pz2fa420s1ed


ناتالی در سال ۲۰۰۳ در رشته روانشناسی از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. او در سال ۲۰۱۱ صاحب پسری شد که نامش را الف گذاشت.


 


 


مگی جیلنهال


8jspvwimzlpz1k68j7xv


مگی، خواهر جیک جیلنهال (که هر دو از بازیگران معروف هالیوودی و هر دو نامزد جایزه اسکار بوده اند) در سال ۱۹۹۹ مدرکش را در رشته زبان انگلیسی از دانشگاه کلمبیا گرفت. مگی حالا دو فرزند دارد.


 


 


مریل استریپ


k59zd1n6uijle5c2r543


مریل استریپ که رکورد نامزدی جایزه اسکار را با ۱۷ بار نامزدی شکسته است، در کالج واسار رشته تئاتر خواند و مدرک فوق لیسانسش را در سال ۱۹۷۵ در رشته هنرهای زیبا از دانشگاه ییل گرفت. او حالا چهار فرزند دارد که دو تا از آنها بازیگر شده اند.


 


 


جودی فاستر


sonyycga7g75puvd0an
جودی فاستر که دو بار برنده جایزه اسکار شده است، در سال ۱۹۸۵ در رشته ادبیات از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد. او حالا مادر دو پسر است.


 


الیزابت بنکز


 


2ihv7etg1ivhsu05ndr


الیزابت که برای بازی اش در سریال ۳۰ Rock نامزد جایزه امی شد، در سال ۱۹۹۶ از دانشگاه پنسیلوانیا دانش آموخته شد. او در سال ۲۰۱۱ پسردار شد، که البته پسرش از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمد.


 بروک شیلدز


f6z8i4ldc5346y3ts


 


بروک شیلدز که مادر دو دختر به نام های روان و گریر است، در سال ۱۹۸۷ از دانشگاه پرینستون فارغ التحصیل شد. این بازیگر که در ۱۴ سالگی در آگهی تبلیغاتی شلوار جین کلوین کلاین ظاهر شد، عنوان پایان نامه اش را اینطور انتخاب کرد: “سرآغاز: از معصومیت تا تجربه: سفر پیش-نوجوانی/نوجوانی در فیلم های لوئیس مال، Pretty Baby و Lacombe Lucien”.


سینماخبر


 



مادران مشهور هالیوودی که تحصیلکرده هستند! +عکس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر